remotcare_support_b2b_introbanner

Oticon RemoteCare
برای متخصصین



چگونه می توان برای اولین بار از Oticon RemoteCare استفاده کرد

برای کمک به شما در این شرایط حساس، این راهنمای دستوالعمل سریع شما را در مورد چگونگی بهینه سازی و تنظیم دقیق سمعک های بیمار در اولین استفاده از Oticon RemoteCare راهنمایی می کند.

 

دکتر دونالد شوم تجربیات خود را برای کمک در اولین بار استفاده از RemoteCare، با شما به اشتراک می گذارد.

video-about-oticon-remotecare

Oticon RemoteCare به شما امکان می دهد جلسات مجازی با مراجعین خود برگزار کنید و سمعک های آنها را از راه دور تنظیم کنید.

دستوالعمل راهنمای سریع دانلود کنید

 

دانلود دستوالعمل راهنما

 

video-about-oticon-remotecare

 

video-about-oticon-remotecare





Oticon RemoteCare برای مراجعین مشخصی قابل استفاده است، بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری برای ملاقات از راه دور، مناسب بودن آن را برای مراجع خود ارزیابی کنید

  • > لیست خصوصیات کاندید مناسب

    این یک لیست چک از معیارهایی است که هر مراجع برای استفاده از RemicCare Oticon باید رعایت کند.

     

    مراجع باید:

     

    1. بالاتر از 18 سال داشته باشد

    2. قادر به برقراری ارتباط با متخصص شنوایی با زبان مشترک باشد

    3. یک آدرس ایمیل فعال داشته باشد

    4. از سمعک اتیکن با بلوتوث 2.4 گیگاهرتز (یعنی BTE ، BTE PP ، BTE SP ، BTE UP ، miniRITE ، miniRITE R ، miniRITE T ، ITE: HS یا FS) استفاده کند

    5. با حداقل پهنای باند 1/1 مگابیت در ثانیه به اینترنت بی سیم دسترسی داشته باشد

    6. دارای تلفن اندرویدی با سیستم عامل 8.0 یا بالاتر یا یک مدل آیفون از مدل 5s و همچنین نسخه iOS حداقل 12.0 و Apple ID و رمز عبور باشد

    7. مهارت های استفاده از موبایل به شرح زیر را داشته باشد:

    در تلفن هوشمند، مراجع از برنامه های کاربردی استفاده کند، ایمیل دریافت و ارسال کند و بداند چگونه به Wi-Fi وصل شود

     

    چک لیست آمادگی استفاده از Oticon RemoteCare را دانلود کنید

  • > سمعک مراجع خود را تنظیم کنید (بصورت حضوری)

    این مهم است که اطمینان حاصل کنید که برنامه سمعک هر مراجع در کلینیک شما راه‌اندازی و آماده شده است.

    برای اطمینان از تنظیم سمعک مراجع برای استفاده از Oticon RemoteCare ، مراحل زیر را توصیه می کنیم:

     

    نکات مورد نیاز برای مراجعین

    مطالب زیر را به صورت پرینت در اختیار مراجع قرار دهید:

     

    مطالب زیر را به صورت پرینت در اختیار مراجع قرار دهید:

    چگونه از قرار ملاقات RemoteCare Oticon نهایت استفاده را ببریم

     

    وب سایت پشتیبانی Oticon RemoteCare برای کاربران سمعک را به مراجعین خود معرفی کنید

     

    تلفن و برنامه

    برنامه RemoteCare Oticon را در تلفن هوشمند مراجع تنظیم کنید.

    به مراجع خود یاد دهید که:

    1. بهBluetooth® وصل شود

    2. تلفن هوشمند خود را با سمعک ها متصل کند

     

      حتماً:

    آدرس ایمیل مراجع را یادداشت کنید (توجه کنید که همان آدرس ایمیلی باشد که با آن از اپلیکیشن استفاده می کند)

    • یک بازدید سریع از Oticon RemoteCare را اجرا کنید و به آنها نحوه استفاده از برنامه RemicCare Oticon را نشان دهید

    • زمان اولین ملاقات با Oticon RemoteCare مشخص کنید

  • > امکانات زیر را در کلینیک خود فراهم کنید

    الزامات فنی

    • دوربین PC یا دوربین خارجی (وبکم)

    • میکروفون و اسپیکر یا هدست

    • Wi-Fi با سرعت توصیه شده 1/1 مگابیت در ثانیه

    • اکانت کاربری ایمیل

     

    Oticon RemoteCare را در Genie فعال کنید

    1. ایجاد یک اکانت کاربری Oticon RemoteCare: ایمیل دعوت Oticon RemoteCare را که توسط نماینده در کشور شما ارسال شده است باز کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید

    2. مراجعه به تنظیمات> ویرایش تنظیمات برگزیده> شخصی سازی بخش نرم افزار> بخش RemoteCare Oticon

    3. TURN ON Oticon RemoteCare را انتخاب کنید

     

    ترتیب مراحل را رعایت کنید

    لطفاً قبل از استفاده از RemoteCare Oticon موارد زیر را رعایت کنید:

    • در جایی که دوربین را قرار می دهید توجه کنید که حداقل حواس پرتی بینایی را برای مراجع در پی داشته باشد (در صورت امکان از قرار گرفتن کنار پنجره و مناطق پر رفت و آمد پرهیز کنید)

    • یک مکان ساکت را انتخاب کنید که موجب حواس پرتی شنیداری نشود.

    • اطمینان حاصل کنید همه موارد فنی رعایت شده است

  • > مرحله 1: بهترین راهکارها را بخوانید

    • بررسی کنید که دوربین کامپیوتر، میکروفون و اسپیکرها کار می کنند

     

    • نزدیک به میکروفون قرار بگیرید تا کیفیت صدا بهترین حالت ممکن باشد (هدست توصیه می شود)

     

    • در حین جلسه از دست زدن به کاغذ خودداری کنید، زیرا این می تواند کیفیت صدا را تحت تأثیر منفی قرار دهد

     

    • کاملا جلوی دوربین قرار بگیرید تا مراجع بتواند صورت و لبهای شما را به وضوح ببیند

     

    • با لحنی روشن و شمرده صحبت کنید، به طور مرتب با مراجع وارد صحبت شوید تا مطمئن شوید مشکلی در ارتباط یا صدا وجود ندارد

     

    • قضاوت بالینی شما مشخص می کند که آیا نیاز به مراجعه به کلینیک برای رسیدگی به مشکلات مراجعه وجود دارد یا نه

  • > مرحله 2: وارد شوید و جلسه را شروع کنید

    در زمان قرار ملاقات، Genie 2 را باز کرده و پرونده مراجع را انتخاب کنید.

     

    1. RemoteCare Oticon را روشن کنید.

     

    2. پسورد ویژه متخصصین را وارد کنید و روی "ورود به سیستم" کلیک کنید.

     

    genie-2_remotefit_log-in2

     

     

    3. جزئیات اکانت مراجع را وارد کنید و "ادامه" را فشار دهید.

     

    4. هنگامی که مراجع در اتاق انتظار مجازی است، پس از علام آمادگی از سوی او، روی "شروع یک ملاقات" کلیک کنید

     

    توجه: شروع کار فقط زمانی امکان پذیر است که مراجع آنلاین باشد و قرار ملاقات را شروع کرده باشد.

     

    account-details-and-login

     

     

    برای برقراری ارتباط با مراجع خود از RemoteCare استفاده کنید

    الف) امکان ارسال پیامک و ارتباط از طریق صدا و فیلم بین شما و مراجع فراهم می شود

     

    ب) شاخص های وضعیت سمعک

     

    ج) فعال یا غیرفعال کردن دوربین

     

    د) میکروفن بی صدا / با صدا

     

    ه) فعال سازی دوباره فیلم

     

    step4-b

     

     

    مشکل دارید؟

    به عیب یابی در طول جلسه بروید

  • > مرحله 3: بررسی آمادگی مراجع

    اطمینان حاصل کنید که مراجع می تواند شما را به وضوح ببیند و صدای شما را بشنود.

     

    اطمینان حاصل کنید که مراجع نحوه استفاده قرار ملاقات RemoteCare Oticon را آموزش دیده است

     

    از مراجع خود بپرسید:

    • آیا استفاده از برنامه RemoteCare Oticon راحت پیش رفت؟

    • آیا باتری های سمعک خود را تعویض کردند؟

    • آیا تلفن هوشمند خود را شارژ کردند؟

    • ارزیابی چگونگی استفاده از سمعک ها

    • ارزیابی نیاز های مراجع خود، که آیا با استفاده از برنامه Oticon RemoteCare رفع می شود یا نه (مثل نیاز به اتوسکوپی که نیازمند حضور مراجع در کلینیک است)

     

    به عیب یابی در طول جلسه بروید

  • > مرحله 4: اجرای جلسه

    1. برای شناسایی و اتصال به سمعک های مراجع، روی "اتصال" کلیک کنید. با وصل شدن سمعک ها، نشانگر وضعیت سبز می شوند. لطفا توجه داشته باشید که روند اتصال ممکن است تا چند دقیقه طول بکشد.

     

    وضعیت اتصال سمعک ها در سه مکان نشان داده شده است:

    الف) نوار اتصال

    ب) بررسی اتصال Oticon RemoteCare

    ج) ارتباط RemoteCare Oticon

     

    remote_fit_for_page_12

     

    2. سمعک های مراجع را مطابق معمول در صورت نیاز تنظیم کنید.

     

    3.

     

    4. پس از انجام همه تغییرات مورد نظر، روی "DISCONNECT" کلیک کنید. اتصال سمعک ها از Genie 2 قطع می شوند و مجدداً راه اندازی می شوند.

     

    توجه: همچنین می توانید اتصال سمعک ها را از صفحه END FITTING قطع کنید.

     

    5: به صفحه END FITTING بروید و برای ذخیره و پایان جلسه با مراجع، "ذخیره و خروج" و "ذخیره و رفتن به مرحله مراجع" را کلیک کنید.

     

    step5-end

     

    به عیب یابی در طول جلسه بروید

  • > مرحله 5: اتمام جلسه

    • به مراجع اطلاع دهید که شما باید مسئول جلسه و قطع آن باشید تا مطمئن شوید که تمام تغییرات لازم ایجاد و ذخیره شده است.

     

    • به صفحه END FITTING بروید و برای ذخیره و پایان جلسه با مراجع، "ذخیره و خروج" و "ذخیره و رفتن به مرحله مراجع" را کلیک کنید

     

     

    به عیب یابی در طول جلسه بروید

  • > من نمی توانم خودم را در Genie 2 ببینم (مراجع شما نمی تواند شما را هم ببیند)

    • اطمینان حاصل کنید که دوربین شما در RemoteCare Communicator غیرفعال نیست

     

    • اطمینان حاصل کنید که دوربین شما پوشانده نشده است

     

    • اطمینان حاصل کنید که دوربین شما قبل از باز کردن Genie 2. به عنوان دستگاه پیش فرض در Windows تنظیم شده است. اگر بعد از باز کردن Genie 2 تغییراتی ایجاد کرده اید ، Genie 2 را دوباره راه اندازی کنید

     

    • با فشردن دکمه Refresh، در گوشه بالا سمت راست ارتباط RemoteCare ویدیو را تازه کنید

     

    • اطمینان حاصل کنید که هیچ برنامه دیگری که از ویدیو استفاده کند باز نشده است (به عنوان مثال اسکایپ). برنامه دیگر را ببندید و Genie 2 را مجدداً راه اندازی کنید

  • > کیفیت ویدیو خودم بسیار ضعیف است

    این مربوط به کیفیت وبکم شما است. اگر کیفیت آن ضعیف است، شاید بهتر باشد که وبکم خود را ارتقا دهید.

  • > کیفیت ویدیو مراجع من بسیار ضعیف است

    احتمالا یا مراجع شما یک پهنای باند بارگذاری پایین تر از 1/1 مگابیت بر ثانیه دارد، یا شما یک پهنای باند بارگیری پایین تر از 1/1 مگابیت بر ثانیه دارید.

     

    اگر کیفیت ویدیو بسیار ضعیف است، از مراجع خود بخواهید ویدیو را غیرفعال کند، سپس ویدیو شخصی خود رانیز غیرفعال کرده و با استفاده از صدا و چت، ملاقات را ادامه دهید.

  • > من فقط می توانم خودم را در Genie 2 ببینم، هیچ جریان ویدیویی یا صوتی از مراجع من وجود ندارد

    • اطمینان حاصل کنید که مراجع شما عملکرد ویدیو را در برنامه غیرفعال نکرده است

     

    • با فشردن دکمه Refresh در گوشه بالا سمت راست ارتباط RemoteCare ویدیو را تازه کنید

     

    • اطمینان حاصل کنید که موبایل شما به RemoteCare اجازه داده است از ویدیو استفاده کند، تنظیمات RemoteCare را بررسی کنید

     

    توجه: تغییر تنظیمات در حین ملاقات، برنامه RemoteCare را مجدداً راه اندازی می کند.

  • > من نمی توانم مراجع خود را ببینم یا هیچ صدایی بشنوم

    • اطمینان حاصل کنید که صدای اسپیکر کامپیوتر قطع نشده است

     

    • اطمینان حاصل کنید که موبایل شما به RemoteCare اجازه داده است از میکروفن استفاده کند، تنظیمات RemoteCare را بررسی کنید

     

    توجه: تغییر تنظیمات در حین ملاقات، برنامه RemoteCare را مجدداً راه اندازی می کند.

  • > Genie 2 نمی تواند به سمعکهای مراجع شما وصل شود (خطای ارتباطی)

    • اطمینان حاصل کنید که مراجع شما دستورالعمل های آمادگی برای ملاقات را دنبال کرده است (سمعک های متصل به تلفن، باتری های جدید، بلوتوث روشن و غیره)

     

    • به صفحه خانوادگی انتخاب بروید و سمعک ها را قبل از اتصال تشخیص دهید.

     

    • اگر مشکل همچنان ادامه داشت، باید هر دو طرف مجدداً ملاقات را از ابتدا شروع کنند. سمت مراجع: تلفن هوشمند را خاموش کرده و مجدداً راه اندازی کند، سپس RemoteCare App را باز کرده و قرار ملاقات را وارد کنید. متخصص شنوایی: Genie 2 را ببندید و دوباره آن را باز کنید، سپس جلسه را دوباره شروع کنید.

  • > Genie 2 از شما سؤال می کند که آیا می خواهید از تنظیمات سمعک استفاده کنید یا Genie 2، اما تنظیمات باید یکسان باشند

    اگر تنظیمات با موفقیت در سمعک دانلود شوند اما در Genie 2 مشکلی پیش آمد، تنظیمات تغییر یافته در سمعک ها ذخیره می شوند اما در Genie 2 نیستند.

     

    شما همیشه باید تنظیمات سمعک را در این قسمت انتخاب کنید، مگر اینکه مطمئن باشید تغییراتی در Genie 2 ایجاد کرده اید که در Genie ذخیره می شود اما در سمعک ها دانلود نشده است.

  • > جلسه به طور ناگهانی بدون توافق متقابل با مراجع شما به پایان رسید

    سعی کنید مجدداً به جلسه وصل شوید تا با مراجع خود توافق متقابل ارتباط برقرار کنید. اگر تماس مراجع شما قطع شد، ولی جلسه هنوز به پایان نرسیده است، منتظر بمانید تا مراجع دوباره وصل شود.

     

    در هر صورت، سمعک ها خوب و قابل استفاده هستند. تنظیمات آخرین دانلود (یا اتصالات اولیه، اگر هیچ تنظیماتی را دانلود نکردید) در سمعک ها موجود است.

     

    سعی کنید دوباره به ملاقات وصل شوید. اگر نمی توانید ارتباط را دوباره برقرار کنید، با مراجع خود تماس بگیرید و قرار ملاقات جدیدی تنظیم کنید.

  • > به نظر می رسد سمعک ها خراب است و مراجع دیگر نمی تواند از سمعک استفاده کند

    لطفاً از مراجع خود بخواهید کارهای زیر را انجام دهد:

     

    • از فعال بودن بلوتوث اطمینان حاصل کند

     

    • از شارژ بودن باتری ها اطمینان حاصل کند

     

    • اطمینان حاصل کنید که سمعک (راست و چپ) با هم کار می کند.

     

    • برنامه RemoteCare را مجدداً راه اندازی کنید. به "اتصال به سمعک" برود.

     

    • اگر حالت بازیابی در برنامه شروع شد، راهنمایی های موجود در برنامه را دنبال کند

     

    اگر سمعک ها هنوز خراب به نظر می رسند و مراجع دیگر نمی تواند از آنها استفاده کند، ضمانت نامه استاندارد و ضمانت بازگشت برای سمعک ها اعمال می شود.

Remote care جایگزین کافی متخصص شنوایی شما برای جلسه حضوری نیست. ارائه دهندگان باید ملاقات های حضوری با بیماران را برای تأیید تنظیمات مناسب ادامه دهند. RemoteCare جايگزين قضاوت باليني نيست و تعيين باليني نمي كند. ارائه دهندگان مسئول تنظیمات در RemoteCare مطابق قضاوت بالینی خودشان هستند. ارائه دهندگان انجام خدمات RemoteCare باید مجوز داشته باشند و قوانین مربوط به سلامتی دولت را رعایت کنند. این تنها وظیفه ارائه دهنده است که از قوانین صدور مجوز محلی پیروی کند.